پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یه دخمر دارم تا نداره ...

آغاز 7 ماهگی پریا, نفس مامان و بابا

1392/12/3 16:55
نویسنده : مامانی
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ... بازم بعد کلی وقت بالاخره امروز موفق شدم چند تایی عکس بذارم ... عروسک من نمی ذاره مامانی یه لحظه هم تنهاش بذاره . الان هم تو بغلم نشسته و من با هزار زحمت اینجام ...همه چیز واسش جالبه ... واسه خودش خیلی با مزه حرف میزنه و ابراز احساسات می کنه ... خلاصه که خیلی وروجک و شیطون شده ... و همیشه همراه و همپای مامانشه ... در حال آشپزی ... کارای خونه و حتی اینجا ....   

فرشته کوچولوی من , بعد از یه آب بازی حسابی

اصفهان خیلی سرد شده بود ... خدارو شکر الان هوا خیلی خوب شده ...

 

  کوچولوی نازم منتظر هوا گرمتر شه بره گشت و گذار !!!!

عروسک مامان هنوز دندون در نیاورده و عاشق لیسکاشه !!!

 

 

 گل پریای مامان نمیذاره مامانی غذاش و بده ..قاشقش و سفت میگیره و می خواد خودش غذا بخوره ... البته قاشق خالی و خیلی بیشتر دوست داره ...تنها چیزی که تا حالا فهمیدم بهش علاقه داره کره است ... فقط کره رو با میل می خوره ...

 این عکس ها جدید ترین عکسهای دخمرمه ... تازه از تنور در اومده ... مال امروز صبحه ...

جدیدن عسل مامان دوست نداره توی کریرش تکیه بده و همش میاد جلو و من دیگه با خیال راحت نمی تونم بشونمش اون جا...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان درسا کوچولو
3 اسفند 92 16:12
وای چه خنده های نازی داره دخترتون خدا نگهش داره این گل نازو. خوشحال میشم از وب دختر منم دیدن کنید
طراح نو
3 اسفند 92 20:59
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
خاله مریم
4 اسفند 92 12:44
وای وای نی نی ما بزرگ شده. عوض شده .مموشیه شیطون بلا هم که هست.کاش میشد فیلمشو میذاشتی.دلمون یه ذره شده براش